piątek, 10 grudnia 2010

Kolej na PKP Intercity

Przed chwilą kupiłem bilety w te-i-nazad z okazji zbliżających się świątek.
Niemal od roku cena za EIC na trasie Warszawa-Malbork za miejsce w 2 klasie kosztuje 100 PLN.
Okazuje się, że nie zawsze musi tak być...
22 grudnia bilet kosztuje 102 PLN a 27 grudnia znów 100 PLN.
Nie wiem czym się zasadniczo różni EIC od EIC ale te dwa złote wróży jakieś niespodziewajki nie z tego świata...
Napisałem byłem do podmiotu odpowiedzialnego.
Zobaczymy czy dadzą głos. ZTM przynajmniej odpisał... bzdury bo bzdury, ale odpisał...

Apdejt:

No i napisali jeszcze szybciej, niż z ZTMu!

Witam,

Cena jest błędem systemu. Zakupując bilet w systemie e-ic cena jest
obniżona o ok. 2% więc i jeden i drugi powinien kosztować 100 zł. Może Pan
składać reklamacje.
Usterka w internetowym systemie została już usunięta.


Podczas dalszej korespondencji proszę nie usuwać wcześniejszego zapytania
i odpowiedzi, proszę skorzystać z opcji 'odpowiedz'

------------------------------
Z Poważaniem od zespołu "e-ic"
Aneta Strączyńska


No i teraz mam zagwostkę. Bić się czy się nie tłuc o 2 złocisze?
Dla zasady należałoby ale stawka jest przerażająca...

3 komentarze:

Czorttom pisze...

NO chyba nie warto chyba że jesteś Waćpan zadziorny. Pozdrawiam ciepło. PS W letargu Waćpan byłeś lub innym odlotowym stanie??? Już wyeksmitowałem Pana z moich ULUBIONYCH

Bart pisze...

Już nie tak jak kiedyś z tą zadziornością u mnie - ewolucja myślę...

A co do letargowania, to jakoś moje myśli gdzie indziej faktycznie pobiegały sobie ostatnio i po prostu jakoś tak wyszło.
Do ulubieńców nie za bardzo kiedykolwiek należałem, bom niepokorny. :D
Aczkolwiek miło, że Pan się odezwał. :)

Wszystkiego najlepsiejszego w Nowym Roku! :)

Anonimowy pisze...

Problem może banalny ale sposób podejścia i wytłumaczenia ze strony Pani Anety kompetentny, z naprawą błędu. Szczęście się buduje z małych rzeczy, a i kwas idzie od 2 zł. Miło że sprawa została wyprostowana. Pozdrawiam