środa, 27 stycznia 2010

Ta - da!

Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, iż Pana/Pani warszawska karta miejska będzie gotowa do odbioru we wskazanym Punkcie Obsługi Pasażerów po dwóch dniach roboczych od daty otrzymania niniejszego e-maila. Kartę prosimy odebrać osobiście (za okazaniem dowodu osobistego).

Powyższy e-mail jest odpowiedzią automatyczną nie wymagającą odpowiedzi.

Z poważaniem
Sekcja Informacji
Dział Sprzedaży Biletów
Zarządu Transportu Miejskiego


A wszystko pierdyknęli taką niebieską i wyboldowaną czcionką, że ja pierdolę! W każdym razie wyrobili się w sam raz, bo jutro mi się bilet miesięczny kończy...

2 komentarze:

Cała JA: pisze...

Nawet nie miałam pojęcia że Komunikacja miejska e-maile posyła... Nieźle:)

Bart pisze...

No ja już straciłem nadzieję, bo formularz wysłałem w połowie grudnia... :-/