piątek, 13 listopada 2009

Buhahahaha!

No znów przepraszam ale zasady są od tego żeby je łamać! :-))))

Cytat ogłoszenia kurwaaaa!

Boze jaki dzien! Wstalem rano, przeczytalem wszystkie anonse na gejowie, odpowiedzialem na kilka, dostalem odpowiedz od Ciebie - zaprosiles mnie na kawe. Szybko wiec wskoczylem w moje nowe obcisle dzinsy z C&A i pojechalem do Zlotych Tarasow, gdzie sie umowilismy. Jechalem tramwajem 9 siedzielismy obok siebie, potem wstales i nie moglem oczu od Ciebie oderwac przystojniaku! To co robiles ze mna w kiblu - niesamowite, nie wiedzialem do tej pory ze to sie kawa nazywa... Wracajac do domu zmierzylismy sie wzrokiem na Marszalkowskiej. Poszedlem do Empiku po plyte Dody, bo ta co mialem juz mi sie zdarla i TY przy kasie, nie moglem znalezc karty ani pinu - pamietasz pewnie? Potem jechalismy razem autobusem 175 w kierunku Okecia - nie mialem odwagi zagadac...
Wszystko przez to, ze zapomnialem rano kontaktow zalozyc, wiec nic nie widzialem...
Jezeli to przeczytasz to daj znac - tak bardzo chce to powtorzyc!

2 komentarze:

Czorttom pisze...

Mnie się to podoba - szczególnie że nie miał szkieł to skąd wiedział że przystojny - może mu się uroiło.

Bart pisze...

Dla mnie to bomba! Co najmniej trzy wątki w jednej opowieści... :-P
Koleś ma fantazję a co!