niedziela, 9 sierpnia 2009

Całe kurestwo świata jest niczym

Wlazłem na Facebook'a, na którego generalnie rzadko się wypuszczam, bo to jest tak popieprzony i pogmatwany serwis, że w sumie, gdyby nie MobWars, to chyba bym tam w ogóle nie właził... ;-)

W każdym razie, szperając w aktualnościach natrafiłem na youtube'ową wkładkę, która spowodowała, że się poryczałem. A poryczałem się bo oglądając i przede wszystkim słuchając tego utworu, przyszła mi do głowy myśl, że dwa takie głosy są czymś tak pięknym, że rekompensują całe kurestwo tego świata...



Apdejt (07-02-2010 10:03):
No i skasowali cholery!
Czasem do tego wracam i się okazuje, że komuś coś znów nie przypasiło i wycięli... :-/ Co gorsze, to to, że nie mogę tego znaleźć gdzie indziej...

Apdejt (26-03-2010 20:02):
Znalazłem ale bez widjo a było takie ładne ktoś zrobił...

3 komentarze:

momo pisze...

a ja akurat nie przepadam za głosem Sary Brightman, sori bro :D
ale prawda, że takie piękne rzeczy rekompensują dużo zła w życiu - ja sobie ostatnio dużo muszę rekompensować...

Bart pisze...

No to nie przepadaj i rekompensuj sobie do oporu! :-)
A w dżapan znowu się trzęsie...
Sobie niebawem nieźle zrekompensujesz mam nadzieję. ;-)

momo pisze...

a zrekompensuję sobie! :D