niedziela, 8 marca 2009

Płachta na byka

Wracając z Lublina wpadłem na pomysł, a właściwie wracając z Wrocławia wpadłem na ten pomysł ale jakoś mi się go nie chciało wtedy zrealizować.
Pomysł polegał na tym żeby kupić jakieś czasopismo z cyklu dla psycho-oriented i sprawdzić co w takiej prasie za głupoty wypisują.
No to chciałem to mam! Już pierwszy tekst podziałał na mnie jak to co w tytule posta. A jak jeszcze dorzucić fakt, że ten tekst napisał prof. dr hab. to już nie mogę przepuścić! Barteczek sobie kurwa dobrze zrobił.
No i kolejne psychowieści (taki dział czasopisma Charaktery) doczekały się komentarza na ScienceBlog, pod artykułem Sex, masturbation linked to higher cancer risk, jako, że to źródłowy materiał do artykułu, którego ni cholery nie widzę na stronie Charakterów...

No to się teraz powyżywam!!!

Brak komentarzy: