niedziela, 8 marca 2009

No pojebane!

No i nadal tego nie zmienili...
Od pół godziny na stronie PINu leci kurwa Uchem po mapie zamiast informacji o utworach, które lecą a teraz właśnie leci kawałek z zajebistym tekstem a ja nie wiem kto to wykonuje... Ni i kurwa dupa! Na chuj mi taka informacja? Jak będę chciał to sobie wejdę w zakładkę audycje i sprawdzę jak się nazywa audycja, o której i tak na antenie chrzanią.
Czy ja zbyt wymagający jestem? Przecież to lepiej w kosmos wypierdolić, bo może i mało ale zawsze ździebko pasma zżera taki bezużyteczny tekst w bannerze. Jak dorzucić, że jest ileś tam użytkowników, i dorzucić inne równie mądre strony, to potem się dziwić, że się rury zapychają a przetkać nie ma komu...

I żeby nie było, że pierdolę tak dla sportu.
Już z miesiąc czy dwa temu pisałem do nich żeby może pomyśleli o tej funkcjonalności... To nie tak, że marudzę i nic z tym nie robię. O nie! Tak nie ma!

Się angażuję niepotrzebnie. Idę se jajca usmażę bom zgłodniał.

-----
apdejt 12:38
A właśnie, że napiszę do nich jeszcze raz. Niech wiedzą, że to jest rozwiązanie z cyklu bezsensownych i mnie mierzi... Im więcej zgłoszeń tym poważniej to potraktują lub z większą satysfakcją mnie zleją.
No ale jak modyfikują stronkę raz na jakiś czas to kurwa może wrzucą temat na listę to do.

Brak komentarzy: