niedziela, 8 marca 2009

Ale miks!

Jestem na stronie Charakterów.
Czytam newsa pt. Większe ryzyko udaru.
Już mnie rusza na sam podtytuł: Zdrowy styl życia zmniejsza ryzyko udaru.
Niewątpliwie zdrowy styl życia nas zaprowadzi do życia wiecznego!
No ale dobra, dojechałem do końca a tam link. Patrzę... link do Wirtualnej, że już nie wspomnę o tym, że komuś się nie chciało tego ładniej zrobić, tylko taki obskurny długaśny i nic nie mówiący link zapodali. [Jak to nieestetycznie wygląda!]
Klikam a tu stronka WP zawierająca następującą informację:


Kurwa Oscar dla WP za poczucie humoru!!!
Ja się podpiszę!

---------
sprostowanie:
Kurwa babola rypnęli. Przypadkiem zwróciłem na to uwagę i się okazuje, że w linku na końcu, niechcący chyba [zakładam, że dobre chęci były], pojawiła się kropka. Toczka znaczy się. No i sorry: czterystaczwórka wyskakuje!
Tekstem, który okazał się nadliczbowy w stosunku do tego co się pojawiło w Charakterach, jest akapit:
Naukowcy mają nadzieję, że wyniki ich badań będą dla wielu osób bodźcem do zastanowienia się nad swoim trybem życia. Podkreślają, że wprowadzenie nawet niewielkich zmian może zmniejszyć ryzyko udaru.

Muszę przyznać, że pierwsze wrażenie jakie te Charaktery robią, nie należy do pozytywnych. No ale się nie poddaję. Jeszcze nie! :-P

Brak komentarzy: