sobota, 28 lutego 2009

Zamach

No moją psychikę, która chyba i tak już pozostawia wiele do życzenia...
Jeden news: (...)nowy Bugatti Centenaire ma mieć moc bagatela 1350 KM i rozwijać prędkość do 420 km/h.(...)
Drugi news: (...)Wychodząc naprzeciw inicjatywie funkcjonariusze wydziału ruchu drogowego komendy stołecznej policji i policjanci komend powiatowych od dzisiaj prowadzą na drogach działania kontrolno-prewencyjne pod kryptonimem „Prędkość”.
W ramach prowadzonych działań policjanci prowadzą kontrole prędkości przy wykorzystaniu fotorejestratorów, wideorejestratorów oraz laserowych mierników prędkości.(...)


No i co biedny ja mam począć ze swoją ciężką nogą? Z jednej strony fajnie, a z drugiej, to nawet, gdyby mnie było stać, to i po co skoro nie można z tego skorzystać?

Bez sensu!

I tak mi się jeszcze myśli, że zapodawanie news'ów zapodawaniem news'ów. Każdy ma prawo wiedzieć, ale może by tak trochę manipulacji i tego tak nie zestawiać obok siebie... Tak to wali po gałach, a jako, że mało inteligentna bestia jestem, to gdyby tak jakimś czasowym interwałem, tudzież dowolnym innym wałem odgrodzić te newsy, to bym pewnie tak prosto nie skojarzył...

Brak komentarzy: