niedziela, 8 lutego 2009

Się szykuje...

Już od jakiegoś czasu chodzi mi to po głowie. Myślałem, myślałem, no i się samo w końcu wzięło i zrobiło. Założyłem stronkę www, która w powijakach oczywiście jeszcze jest i dlatego nie podpięta w żaden sposób. Kto choć minimalnie inteligentny jest to sobie podejrzy ale nie polecam póki co.
W każdym razie doszedłem do wniosku, że blog to za mało. Nie chcę też łączyć dwóch różnych rzeczy bo się jeden wielki burdel zrobi a tego wolałbym uniknąć.
No ładny burdel macie w tym waszym Archeo... tak mi na myśl przyszło tylko. ;-)

Poza tym stwierdziłem, że się uzależniam.
Manię prześladowczą to ja zdecydowanie posiadywam, bo po tej myśli, kolejną, która się pojawiła była taka, że to strategia google'owców. Potem wprowadzą odpłatność za swe usługi i nie będzie innej opcji jak zacząć bulić...
Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda jak na poniższym obrazku.


Poza tym jakoś dziwnie ciepło jest. Wczoraj o 18:00 zegarynka po drugiej stronie ulicy pokazywała 12.5 stopnia. Tuż przed 6:00, czyli dopiero co, było 9.5 stopnia. To najprawdziwsze 9.5 stopnia w cieniu, bo ciemno jak w dupie... No prawie. W dupie nie ma ulicznych latarni, witryn sklepowych i takich tam.
Dopijam kawkę i lecę na dogrywkę do łózia. Wstałem o czwartej z groszami. Już mi się chce znowu spać. Kocham weekendy! Czuję się wtedy taki wolny... :-D
Dopijając kawkę poklikam pasjansa-pająka, albo inne kierki.
Kolorowych!

9 komentarzy:

Czorttom pisze...

Tłumok się chwali - jestem minimalnie inteli :-)

Bart pisze...

Że niby ja tłumok jestem?!

Czorttom pisze...

Chodzi o mnie

Czorttom pisze...

Sami Waćpan napisaliście - że posiadacze minimalnego intelektu sobie znajdą więc się pochwaliłem

Bart pisze...

Aaa! No to luzik. Samokrytycyzm jest dobry, nawet zdrowy ale tak żeby nawzajem sobie mówić to już nie szczególnie. ;-) Niech każdy zatem sobie z osobna to powtarza. :-))))

Bart pisze...

Kiedy tylko poczuje wenę... Hahaha!

Bart pisze...

A że niby co sobie znajdą, bo jakby nie łączę faktów...?

Czorttom pisze...

web page

Bart pisze...

Aaa! Ale póki co to nie tak. Nie tak miało być! :-)))))
Nie podoba mi się to co jest. Będzie inaczej. Tylko potrzebuję czasu. No ale cóż. Stało się. Dodałem linkę więc już nie będę wiochy robił i się wyłączał a potem znowu podłączał. ;-)