sobota, 14 lutego 2009

Powalony na łopatki

Niby to takie oczywiste ale człowiek, albo przynajmniej ja, nie zastanawia się nad tym, dopóki coś go do tego nie sprowokuje.
Pojawił się na Onecie news. Polazłem za źródłem czyli tutaj.
Chodzi o inwestycję Intela. Kurwa! Jedna firma (no też aż tak dużo tego kalibru firm na świecie może nie ma, ale mimo wszystko trochę jest) podejmuje inwestycję (i tylko inwestycję) wielkości sięgającej blisko 7% budżetu naszego pięknego kraju, tudzież 1,8% PKB tegoż samego kraju (FX na poziomie 3 PLN przyjąłem dla prostoty rachunków a poza tym to nie ma znaczenia). Żeby to się jeszcze dekadami miało ciągnąć ale to dwuletnia inwestycja ma być! Jedna firma!!! To jest dopiero władza!

apdejt:
Zerknąłem jeszcze z ciekawości na assety tejże firemki. Pierdolę! Nie no, nie pierdolę... jestem przecież na łopatkach...

Brak komentarzy: