sobota, 10 stycznia 2009

Prasówka

Hace una semana...
Znaczy się od jakiegoś tygodnia nie zaglądałem na żadne onety i inne srety.
Otworzyłem dzisiaj stronkę onetu coby repertuar kin przejrzeć. Sobie nawet upatrzyłem filma - 3 kobiety w różnym wieku.
Zobaczymy. Czekam na info w sprawie kompaniiiii...

W każdym razie piję kawkę i chodzi mi po łbie żeby jeszcze jakoś czas wykorzystać (mimo, że siedzę tak na golasa i zachciało mi się poczuć delikatną kołderkę na mojej skórze...). Jakoś mi się tak zachciało, chociaż na zewnątrz +3.0 stopnie wyświetlacz po drugiej stronie ulicy pokazuje. Spacerek będzie o wampirzej porze.
No więc piję tą kawkę i jej jeszcze mam ze 2/3 kubka, więc zdecydowałem, że nie tyle z braku laku, co z niechęci do rozpoczynania kolejnego wątku myślowego (który niechybnie odwiedzie mnie od spotkania z podusią i kołderką a tego bardzo, bardzo pragnę!), postanowiłem zerknąć na newsy onetowe... No i wpadłem na pomysła małego eksperymentu. Jeszcze nawet nie zdążyłem pomyśleć o czym oni tam wypisjują i dobrze, bo założenie eksperymentu takowe jest, żeby na bieżąco komentować kolejne newsy.
No to jadzim!

WIADOMOŚCI

W karambolu rozbiło się 41 aut - policja podała przyczynę
No i chuj mnie to obchodzi?! Codziennie idioci się zabijają. Nawet nie współczuję. No może tylko tym niewinnym i tym, którzy ewentualnie kogoś stracili, lub widzą, że ich bliscy cierpią. Nie zaglądam bo i po co?

Putin: kryzys się zaostrza
Nie wiem co pan Putin ma na myśli, ale jakoś kurwa mam wrażenie, że ten pan wie co robi.
Nie czytam dalej.

Silna presja na L. Kaczyńskiego - nalegał będzie sam Poniatowski
Poniatowskiego to ja znam jednego, no w każdym razie w tym sensie, że powinienem znać ze szkoły...
Nie czytam.

Owsiak: nie psuj tego, nie bierz kasy, wyluzuj!
Nie czytam, mimo, że od czasu do czasu zerknę np. na sprawozdania z działalności WOŚP i popieram, i uważam, że jest ok.
Popieram działalność a nie osobę. Tej drugiej nie znam.

"Wolę przegrać razem z braćmi Kaczyńskimi"
Nie czytam. Boję się zajrzeć. Wolę nie wiedzieć o kolejnej mądrej osobie, że gdzieś kroczy nieopodal...

Rakieta Hamasu nigdy nie doleciała tak daleko
Nie czytam. Jakie to ma kurwa znaczenie? I tak nie wiadomo czy to prawda czy nie. Chcą się pozabijać? Be my guest!

Strefa Gazy: runął Narodowy Stadion
Nie czytam. U nas by się to przydało. Nie było by problemów z rozbiurkami starych zdezelowanych i zjechanych tych czychś... No z dokładnością oczywiście do nazewnictwa, bo u nas z tymi narodowymi to bida oczywiście...

Palikot: postawić Lewicę pod ścianą (tvn24.pl)
Eska Rock - poranny WF: zadzwonił kiedyś facet, który zaśpiewał piosenkę. M.in. leciały tam takie słowa: "(...) Palikot, Palikot, to kłopot, to kłopot... (...)"
Oczywiście, że nie czytam!

Były prezes TVP podsłuchiwany - jest przeciek
Po prostu nie czytam.

Auto wpadło w poślizg i spadło z mostu
Ojoj...
Nie czytam.

Zmarł znany wrocławski aktor
Czytać czy nie czytać...?
Czytam...
Tadeusz Szymków nie żyje.
Nie kojarzę nazwiska z postacią... Niemalże od zawsze sobie zdawałem sprawę, że jestem ignorantem, i że o ile mam wybór, to zajmuję się prawie wyłącznie tym co mnie interesuje, a nie ktoś uważa, że powinienem robić, wiedzieć, umieć... Czasy szkolne idealnym tego przykładem są!
Google'uję...
Loading...
Filmpolski jakąś chujową informację ma na temat tego pana...
Idę na Wiki...
Idę na FilmWeb...
Nie szczególnie kojarzę...
Reklama na FilmWeb, która mnie zaintrygowała... Jebło na całą stronę! Jestem w grupie docelowej! ;-)


Przeczytałem komentarze. Zakreśliłem co mi sie spodobało... ;-)


Ok. Lecę dalej. Sikać mi się chce... Coffee tank at one third...

Jak wytrwać w postanowieniach? REKLAMA
Jeszcze bardziej chce mi się sikać!

GOSPODARKA

Putin: UE powinna przekonać Ukrainę do przerwania "blokady"
Mogę się z tym panem nie zgadzać w różnych kwestiach, i często tak jest, ale koleś ma kurwa jaja i, co ważniejsze, poczucie humoru!
Nie czytam.

KGHM uderza w grupy interesów
Przeczytałbym ale sikać mi się chce.
Może wrócę jak się wysikam.

Największa od lat kontrola NIK wkracza do firm
No i niech wkracza.
Nie czytam.

W kryzysie chcą "opodatkować" imigrantów
Szkoda się nawet zastanawiać co jest przyczyną.
Nie czytam.

"Szkoły można zamknąć, więzienia nie"
Szkoda...
Nie czytam.
Przypomniało mi się takie zdarzenie. Szedłem Świętokrzyską jakiś czas temu i mijało mnie dwóch kolesi. Mniej więcej równieśników. Jeden skierował się w moją stronę i poprosił o fajkę. Zapytał czy może dwie. Dostał dwie. Powiedział, że właśnie wyszedł z bielańskiego i czy nie mógłbym go poratować kasą. Wyjątkowo nie mogłem bo nie niałem za grosz żadnych drobnych. Co to znaczy? Ze szpitala wyszedł? Normalnego czy jakiegoś dla świrów. A może to zakład karny jakiś? Nie wiem. Był sympatyczny i nielumpowaty.

UBS nie zwrócił polskim bankom pieniędzy (P)
Nie czytam.

SPORT
Nie czytam.

KULTURA I ROZRYWKA

Feel na pierwszym miejscu listy najczęściej kupowanych płyt
Sorry. Nie czytam.

"Przymiarki do Oscarów" już jutro
Nie czytam.

Nosowska lepsza od "Mamma Mia!"
Też tak uważam. Nie czytam.

Hoffman: jestem cholernym szczęściarzem
Ignorant jestem. Sikać mi się chce. Nie czytam.

Protest polskich artystów
Nie wiem o co chodzi ale w niektórych sprawach wcale bym się nie zdziwił, gdyby protestowali.
Współczuję polskiej sztuce, kulturze i wogóle, szczególnie, że nie ściągam z sieci np. takich albumów z muzyką za tzw. free!
W ciemno zaryzykuję poparcie. Niech stracę.
Nie czytam.

Zmarł brytyjski piosenkarz Dave Dee
Skojarzył mi się The Pee-wee Herman Show
Nie czytam.

"Taniec z gwiazdami": czy Deląg i Kasprzykowski zatańczą w 9. edycji programu?
Od samego słowa taniec, już wiem, że nie czytam.

No nie wytrzymie! Idę sikać!

...

Oj jak dobrze!
Na golasa jest fajnie. Można sobie usiąść i wygodnie się odlać...

TECHNOWINKI

Karty pamięci pomieszczą dwa terabajty danych
Fajnie. Zanim wypuszczą... Zanim powszechnie używany sprzęt będzie z tym kompatybilny... Dobrze, że się dzieje ale mam nadzieję, że w tym czasie usłyszę o zastosowaniu matriałów o ujemnym kącie załamania światła, które to rzekomo mogą znaleźć potencjalne zastosowanie w produkcji pamięci optycznych. Jakkolwiek, cokolwiek... Nie rozumiem ale to akurat mnie kręci bo to podobno dopiero będą pojemności i prędkości wymiany danych!

Najlepsze gry niezależne 2008 roku
Nie czytam.

Premiera pierwszych kart graficznych GeForce GTX 295
Nie czytam.

Gra, na którą czekają wszyscy właściciele PS3
Nie mam PS ani czy ani czy i pół...
Nie czytam. Ja chcę laptok i Spell Force 2, który to obsłuży.

Mapy przestępczości dostępne w Internecie
Zaglądam...
Ograniczyłem się do przeczytania fragmentu, cytat: Celem projektu jest uświadomienie członkom społeczności w jaki sposób policja przeciwdziała przestępczości oraz umiejscowienie jej w lokalnym kontekście.
Dobrze. Popieram. Ktoś będzie zainteresowany to sobie zerknie. Niech się rozwija, ewoluuje tak jak wszystko wokół.

Bezpieczeństwo komunikacji bezprzewodowej
Jakoś nie czytam choć może i powinienem. Ignorant.
Z bezpieczeństwem to mi się kondomy kojarzą...

MOTORYZACJA

Za biedny na ten dział jestem...
Jeszcze nie czytam.

MAGIEL

Doda: nigdy nie byłam kontrowersyjna
Doda jak zwykle niezawodna! Skubana się trzyma w czołówce. No przynajmniej jeśli chodzi o newsy...
Nie czytam.

Walczący z nowotworem aktor trafił do szpitala
Jezu Chryste!
Nie czytam.

Madonna na diecie odmładzającej
Zazdroszczę.
Nie czytam.

Jak Piotr Rubik wglądał w 1997 roku? (video)
Chciałem użytć epitetu ale to by było niegrzeczne. W sumie nic o tym panu nie wiem. Ktoś, coś zaszczepiło we mnie znaczny dystans do tej postaci. Media oczywiście mam na myśli. Nie analizuję. Zastanawiam się tylko dlaczego jest we mnie jakaś niechęć do tej postaci. Nie jakaś szczególna ale taka, że nie chce mi się zaglądać...
Może właśnie powinienem żeby to zweryfikować. No ale na pewno nie Onet będzie tego sprawcą!
Nie czytam ma się rozumieć.

Jeżu ile tych newsów tu jest! Nie wiedziałem na co się porywam...

34-letnia aktorka w bikini. Zobacz!
Właśnie, że nie zobaczę!

Serialowy aktor skazany na więzienie
Nie czytam.

Pieluchy i nieprzespane noce nie dla Scarlett
Nie czytam.

"Gandalf był gejem - jak ja"
Nie czytam.

Plejada.pl: Michael Phelps pokazuje klatę
Klata? Wow! Ciekawe... Może to ciacho jakieś? :-P
Może i ta klata ładna... no ładna ale do niej nie sposób przypiąć żadnej głowy bo proporcje są pojebane! Jakiś wielkolud by z tego wyszedł a ten pan to koszmarnie wygląda. Główka mała przy tej klacie jak u kosmity jakiegoś...
Dysproporcja mnie po prostu zniesmaczyła.

7 seksownych gwiazd show-biznesu czeka na swojego księcia
Eh ta komercja.
Aż tacy głupi nie są chyba? Zakładam, że to tylko medialne pierdułki coby czytelników przyciągnąć.
No nie udało im się... Jeszcze nie tym razem...

SENSACJE

Ale się podnieciłem! Ho ho!

Dziki opanowały Berlin, ryją gdzie się da i powodują wypadki
Kocham dziki, kocham naturę!
Nie czytam. Niech se ryją Berlin. Niech biorą z życia ile się da, póki mogą...

Staruszka dostała zakaz prowadzenia na... 1000 lat
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Aż zacytuję!
Pewna emerytka z Australii dostała zakaz prowadzenia samochodów przez najbliższe… milenium.
84-letnia Luba Relic oskarżona o nieuważną jazdę i brak ważnego prawa jazdy stanęła przed sądem w Warriewood, który nałożył na nią zakaz siadania za kierownicą do 2999 roku.

Są lepsi ode mnie! :-)))))))))))

Chipsy o smaku... wiewiórki
To nawet nie jest zabawne.
Nie czytam.

Popularna gra dobrym "odstresowywaczem"
Nie czytam.

GORĄCE: TELEDYSKI
Nie czytam.


FINE!

Łóżeczko, kołderka... Mmm... Mniam!

7 komentarzy:

momo pisze...

o dżibes! aż sobie tego Phelpsa z klatą poszukałam. i szczerze nie wiem, czego się czepiasz. ideałem piękna to ten pan nie jest, ale kurde mało takich jest - poza tym czego się spodziewać po pływaku? - no tego, że będzie miał plecy z przodu i z tyłu :P

Czort pisze...

faktycznie sporo tego... anyway dobrze, że posłuchałem rozumu - zamierzałem jechać w nocy do Poznania - tak aby być na miejscu około 8 - 8.30 rano...zapewne załapałbym się na ten karambol - zawsze korzystam z tego zjazdu z A2.

Bart pisze...

Dżibes????? Tego nie znam! Pierwsze słyszę! Podoba mi się! :-)))))))

Ja się tylko dysproporcji czepiam ale to wiesz, ten pan z tym musi żyć. Ja to tylko się nie będę na to patrzył... Hehehe!

A czy mało? Polecam pedalskie strony to zobaczysz jak mało. Tyle, że to inna kategoria. :-) No ale jak byś chciała popatrzyć... ;-)

Bart pisze...

No i niech Cię bozia wynagrodzi - jakkolwiek, bo nie w dzieciach przezcież... :-D

momo pisze...

oł, bo padłam z definicji: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Jeebus%20Crust

Bart pisze...

:-))))))))))))))))))
Przeczytałem ale nie ukrywam, że musiałem się wspomóc słownikiem ze dwa razy...
Padłem, podniosłem się i znów padłem... Holly Babble!

Wariatka jesteś! :-)))))))

Miłej niedzieli! :-D

wojt pisze...

O ja pitole, stalem sie fanem "Dzibusa" :):)
A jesli chodzi Phelpsa to polecam grudniowe GQ z edycji amerykanskiej, fajne zdjecia i artykul:) (oboka obamy:) )