niedziela, 25 stycznia 2009

Complexity... or maybe not...

Czy ktoś widział coś podobnego wcześniej????
Jutiub wywalił mi komunikat: Film jest niedostępny w Twoim kraju. Przeskoczono do następnego dostępnego filmu wideo
Ja pierdyle!

A to jeszcze jeden kawałek, który wywołał ciekawy proces myślowy.

Przypomniało mi się skąd znam słowa... Za czasów mieszkalnictwa pod patronatem rodziców, nie wiem ile miałem wtedy lat ale jakiś pikuś byłem totalny wtedy, leciało coś w telewizorze, w czym główną rolę odgrywał nasz Papa. Musiało to być coś, nie wiem co, bo ojciec nas wszystkich ściągnął przed ten telewizor i na kolanach wsiem różaniec odmawiać nakazał, co też jako zahukane i zastraszone dziecię uczyniłem w wielkim egzystencjalnym bólu...
W każdym razie Papa tyleż kurwa razy powtarzał te paciorki po łacinie, że w końcu wpadłem na pomysł, że się tego na pamięć wyryję. No i się wyryłem w trakcie jednego poklęczenia.
...
Gdy do akcji wszedł Pavarotti, przypomniał mi się film z Jack'iem Nicholson'em i Greg'iem Kinnear'em, oczywiście pt. Lepiej być nie może! :-) No i właśnie postać geja, którą grał GK, mi się przypomniała. Sentymentalny, kochający operę pedzio z pieskiem. Trochę jakbym zobaczył siebie w przyszłości. W przyszłości, bo w operze jeszcze w życiu nie byłem i własnego pieska nie miałem, a już na pewno nie miałem własnego mieszkania! No w każdym razie, pomyślałem, że na żywca pana Pavarotti'ego to już nie zobaczę i trochę szkoda.
Kurwa! Ostatnio google przegina. Co jakiś czas pojawia się stronka, w trakcie wyświetlania wyników wyszukiwania, z informacją o wprowadzenie kodu (tym razem to bries), w celu zweryfikowania, że nie jestem botem! No to już jakaś totalna przewałka. No chuj... Show must go on.

---------
Actualización 10:17
Termometr po drugiej stronie ulicy zaciął się na 5.5 stopnia.
Wczoraj była idealna pogoda na spacerek z muzyczką w uszach. Ten delikatnie siąpiący deszczyk. Mniamuśne! Tyle, że wróciłem do doma z zakupów trochę późno. Jeszcze trzeba było na solarkę skoczyć i mi się odechciało ponownie wywlekać ale dzisiaj uczynię to z dziką rozkoszą!

Brak komentarzy: