sobota, 17 stycznia 2009

BPOD

10 komentarzy:

Czort pisze...

Hmm do twarzy Panu w czarnym ;-)
PS Ładnemu we wszystkim ładnie nieprawdaż :')))

Bart pisze...

He he! Niech no lepiej uważa z komplementami, za które swoją drogą dziękuję, bo jeszcze w samozachwyt popadnę!

W każdym razie koszulka ma zajebisty czerwony pasek wzdłuż kręgosłupa! ;-)

Czort pisze...

Hmm brzmi prowokująco

Bart pisze...

Nieprawdaż? Diabelsko wręcz! Czerń i czerwień...

Czort pisze...

No no drogi Panie aż samego Czorta ruszyło

Bart pisze...

Hehehe! Ja myślę! :-)))))

Czort pisze...

Jednak pewnym siebie jesteś Waćpan - zastanawiam się wszakże w jakim zestawie kolorów wolę Pana fotki - czarnym czy też czymś jaśniejszym...parafrazując lovely BARTIE - spowodowałeś Waćpan że cały czas w głowie się mi kołacze Kate.

Bart pisze...

He he!
Ja lubię różne kolory. Ciepłe i zimne ale nie przepadam za niebieskim i różowym! :-p
No ale to zależy. Czasem się zdarzy taka kompozycja, że się po prostu komponuje. ;-)

Ja nie mogę być takiego stanu rzeczy sprawcą. O ile w ogóle ktokolwiek to może, to tylko KB! ;-)

Czort pisze...

Ja mam w głowie jednak niepokojącą czarną koszulkę z czerwonym paskiem ... chyba idzie wiosna...

Bart pisze...

Idzie, idzie! Cały czas! :-)
Za oknem zegarynka pokazuje 7 stopni a było nawet 8 jeszcze niedawno! :-)))