czwartek, 6 listopada 2008

Centertel na bambus!

Przeczytałem mail'a od mojej Pani przedstawicielki prawnej w temacie Centerlhell'a...
Miły, nie powiem!
Juhu! (czy może Juchu! ?) A chuk to!

Fragmenta zapodaję coby się porozkoszować. Dodam, że od ostatniej aktywności sądu minęło 11 miesięcy...

Sąd wezwał nas do zajęcia stanowiska czy wyrażamy zgodę na
cofnięcie pozwu, w terminie 14 dni. Cofnięcie pozwu w tym przypadku zostanie
potraktowane tak, jak przegranie sprawy przez PTK CENTERTEL. W przypadku
wyrażenia zgody na cofnięcie pozwu Sąd umorzy postępowanie i zasądzi koszty,
tak jakby PTK Centertel przegrał sprawę. W związku z tym proszę o Pana
stanowisko.


Idę kimać. Porabotałem. Dobrego news'a przeczytałem i się podzieliłem. Zasłużyłem na spotkanie z podusią.
Potem pomyślę co z tym fantem zrobić.

Brak komentarzy: