sobota, 11 października 2008

Koszmar

Położyłem się co prawda kiele 23:00 ale żem się był obudził trochę ponad 2 godziny temu. Jakiś trup mi się śnił. Nawet nie jakiś ale wujek mój, że się przekręcił był i go kurwa jakąś karetką czy czym przywieźli ciotce do domu i go do wanny z lodem włożyli... Kurwa! Karetki przecież trupów nie wożą, to skąd się to wzięło?! No już nie wiem. W sumie to mnie nie powinno ruszyć ale się dziwacznie poczułem.
No i nie śpię.
Przynajmniej wylukałem, że kolejny odcinek SG Atlantis wczoraj był na Sci-fi, to może się kto wreszcie zlituje i go zripuje. Strasznie jestem ciekaw jak się wątek skończy bo to oczywiście w poprzednim odcinku się zaczęła historia. No tak to już z seriami bywa, że w środku sezonu takie kwiatki zapodają...

Wpierdoliłem pomarańczę i kilka daktyli.

Se jeszcze zajaram i robię podejście do łózia ale coś się mnie imnęło i kurwa odpuścić nie kce.

Martwi mnie tylko, że ta moja podświadomość wie coś czego ja jeszcze nie wiem...
Eh... Taki lajf!

2 komentarze:

wojt pisze...

Ojejku, cos chyba w podswiadomosci drzemie... A sennik czytal, co to moze znaczyc? :)
I mala podpowiedz:
http://peb.pl/seriale/174186-rapidshare-gwiezdne-wrota-atlantyda-stargate-atlantis-26.html

Bart pisze...

Podświadomości coś ewidentnie się pierdoli... Problem w tym, że ona tak skonstruowana, że jej pierdolić się nic nie może... Shit!
Trza w świadomości filtry skalibrować chyba.

Dzięki za hint! Właśnie wróciłem z bazarku i pacze a tu download complete! ;-)

Miłego dzionka!