środa, 3 września 2008

Warto czytać komentarze do niusów

A tak przeczytałem chociaż pierwotnie nie miałem specjalnie zamiaru. Najbardziej podoba mi się fota! :-D


No i oczywiście chodzi o komentarze do wiadomości. Trzeba czytać bo często zmieniają przekaz samej wiadomości. No ja tam w dziedzinie spadoskoczków się nie rozeznaję ale wydaje mi się, że te komentarze osób, które się zarzekają, że skaczą to wydają się mieć sens.

Tak przy okazji - czy ktoś mógłby mnie uświadomić w temacie takim, że mianowicie, hmmm... się zakręcam znowu... czy jak jest jakiś nius i chcę dać linka do niego, to czy takie zamieszczenie zdjęcia na blogu to jest łamanie jakichś praw autorskich czy nie? Wychodzi na to, że zabierając się za bloga trzeba trochę regulacji w tym zakresie poczytać coby się w jakieś potencjalnie nieprzyjemne sytuacje nie wplątać.

Wracałem właśnie z fajki i muszę powiedzieć, że kopara mi opadła. Wyjątkowo jechałem windą i to opatrzność jaka chyba bo zajebiście przystojny pan z Poczty Polskiej tą żesz samiutką windką jechał... No żesz oczu nie mogłem oderwać... Odległość niewielka i troszkę nawet bezczelnie się gapiłem ale no to naprwadę niecodzienny widok był! Się rozmarzyłem byłem...
No dopsz... Już wystarczy tego bujania...

Brak komentarzy: