piątek, 26 września 2008

A szkoda tylko...

Jedna rzecz jest zastanawiająca.
Otóż dlaczego?
Życie każdemu układa się jak się układa. Zdarzają się jednak ludzie, którzy tak są zapatrzeni w samych siebie, że nie dostrzegają drugiej osoby, tego, że można mieć inne podejście do czegokolwiek tak naprawdę, co w żadnym razie nie znaczy, że na wszystko leją z grubej pały. Ci ludzie mają to do siebie, że wymagają. Zobowiązują. I to jakby wiadomo po co. Pytanie tylko dlaczego nie chcą się nad sobą zastanowić? Udają, że nie widzą tego co robią czy to tak z lenistwa obrzydliwego po prostu?
Czy wszystko absolutnie ma być jak w książce kucharskiej czy innej instrukcji obsługi?
Eh...

4 komentarze:

Lucas pisze...

Szanowny kolego. Każdy wymaga, nawet Ty wymagasz... by od Ciebie niczego nie wymagano. A życie się ma takie jakie się zbuduje. Poza tym ludzie są różni, maja prawo do myślenia po swojemu. Nie zawsze Twoje podejście do życia dla ludzi wydaje się najwłaściwsze. Ile ludzi, tyle racji. Tak myślę. Pozdrawiam z Rydzykowa

Bart pisze...

Oho! No to ja tu widzę nadinterpretację. Ja nie wymagam ani nie oczekuję 'wszystkiego' czy 'niczego'. Dla mnie świat ma barwy. Życie nie jest B&W, 'Tak albo Nie'. Są odcienie i stany pośrednie, których często nie dostrzegamy. Chcemy mieć jasną sytuację tu i teraz. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że podejście na zasadzie B&W rodzi zobowiązania albo eliminuje to co potencjalnie mogłoby zaistnieć bo, i tu np. plasuję się ja, jeśli ktoś mnie próbuje przypierać do muru, to spierdalam, i niech się sam o ten mur opiera jak lubi. Trochę wyczucia, szacunku i zrozumienia by się przydało. A jak już kto to ode mnie dostaje to się okazuje, że jestem egoistą i fiutem do potęgi. Daj palec a rękę będą szarpać. No ale świata nie zbawię i nie zamierzam! ;-)

Pozdrawiam ze Stolycy.

wojt pisze...

Ojej, czyzby wczorajszy wieczor sie nie ulozyl, tak milo, jak sobie zaplanowales?

Bart pisze...

Wczorajszy wieczór był milszy niż sobie mogłem wyobrazić! :-P
To o czym tu mówię to zupełnie inna para kaloszy. ;-)