czwartek, 25 września 2008

Made in Pekao SA

Chronologicznie będzie albo porządnie raczej... Tak jak się czyta tak historia się toczy...

Tytuł wiadomości
Reklamacja na czynność likwidacji rachunku karty

Data otrzymania 16/07/2008 11:35

Treść
Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, iż interwencja została przekazana (zgodnie z kompetencjami) do Oddziału prowadzącego rachunek, z prośbą o weryfikację zaistniałej sytuacji, podjęcie odpowiednich decyzji oraz kontakt zwrotny z Panem.

Z poważaniem

Agnieszka Zięcik
Bank Pekao S.A.
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.


Tytuł wiadomości
Reklamacja na czynność likwidacji rachunku karty

Data otrzymania 05/09/2008 15:50

Treść
Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, iż ponownie przekazaliśmy Pana zgłoszenie do Oddziału Banku prowadzącego Pana rachunek z prośbą o piną realizację oraz kontakt z Panem.

Przepraszamy za powstałe niedogodności. Wyrażamy nadzieję, iż nie wpłyną one negatywnie na dalszą współpracę z naszym Bankiem.

Z poważaniem,

Sabina Szeliga
Bank Pekao S.A.
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.


Zlecenie w oddziale - tak w oddziale, bo mnie tam z CC przegnali - złożone zostało w maju... Że o jakimkolwiek odzywaniu się do mnie, no, że nie było, to chyba nie muszę dodawać? To nie dodaję. Kurwa!

Ale ja się nie poddam. Jako ta kropla będę.

2 komentarze:

wojt pisze...

No ja rowniez bylem w BPH a potem automatycznie w PEKAO. W kwietniu, po tym, kiedy przez prawie miesiac nie mialem dostepu do swojej kaski, postanowilem sie rozstac, co nie okazalo sie takie latwe i trwalo ok. 4 miechy, bo ciagle wynikaly jakies kwestie. Koszmarny bank! Nie polecam!

Bart pisze...

Się ino zobowiązań pozbędę to i banku tego również... ;-)