piątek, 15 sierpnia 2008

Poranne głupoty

Nie musisz być mądry ani piękny. I tak będziesz atrakcyjny jeśli tylko zafundujesz sobie określoną dawkę pewności siebie...
To mi przyszło do łba oglądając klipy Gwen. Nie żeby pani była mało urodziwa... :-)))) Chodzi o to, że często w swoich klipach pokazuje się w różnych sytuacjach. Raz widać jakby zwykłe ludzkie emocje a innym razem pani kreuje się na zimną, wyrachowaną sukmistrzynię...
Tak mnie to walnęło po oczach... Inni też tak robią i w sumie nie wiem czemu dopiero teraz na to zwróciłem uwagę... Ot takie cósie...

Wstałem byłem przed ósmą... wychłeptałem kawkę... pojarałem... banana nawet wpierdoliłem na śniadanko... zrobię sobie jeszcze jedną kawkę, obalę ją z rozkoszą i się jeszcze walnę na tzw. dosypianie... uwielbiam to!

Brak komentarzy: