niedziela, 24 sierpnia 2008

¿Por qué?

Oooo! Word się nawet wziął i był odpalił!!! Hurrraaaa!
Potrzebuję tego dziadostwa bo na laptoku nie wiem np. jak wstawiać literki z akcentami albo odwrócone wykrzykniki czy znaki zapytania, które dla niewtajemniczonych dodam, że są na porządku dziennym.
Na normalnej klawiaturze to se radzę bo już kody na pamięć wyryte praktycznie i z alt'em się sprawnie klika. No ale tu nie ma numerycznej klawiatury a z altem tak nie za bardzo tu chce działać...

No ale ja o czym innym chciałem. Dlaczego za każdym razem jak mi się strasznie chce pić to kubek z kawą jest pusty????
Muszę sobie zapodać taki przelewowy ekspres do kawy z pojemnikiem jakieś 10 litrów. Myślę, że to by było wystarczające...

Ale ja chyba o czym innym jeszcze chciałem... Hmmm...

Nie wiem co chciałem powiedzieć bo tego posta to już chyba z godzinę albo i dłużej piszę... No i efektywność kurwa siadła...

Dzisiaj w trakcie rozmowy z poznanym w sieci przygodnie faciem dostałem m.in. coś takiego a ja ty czas waw
Nie byłem wcale przekonany czy to było pytanie czy co... Zasadniczo nie miałem bladego pojęcia o co chodzi.
Poszła prośba o rozkodowanie bo ROT13 nie daje rady...
Nadeszła odpowiedź: a jaka ty część waw
A jednak pytanie! Pomijam, że nie przywykłem do rozmów tekstowych, gdzie delikwent nie zachowuje podstawowych zasad pisowni. Pomijam brak znaku zapytania, bo w końcu czymś się różnię od takiego peceta... No ale ja nigdy bym na to nie wpadł!
Jestem młodziutkim dinozaurem w tej dżungli. Nikt już praktycznie w dzisiejszych czasach w trakcie rozmowy na G-G czy jakimkolwiek innym komunikatorze (zna się ten slang) nie kwapi się do tego żeby z wielkiej litery zdanie rozpoczynać albo kropki stawiać. Nie jest tak, że mnie to mierzi ale sam nie ustaję. Walczę niczym Don Quijote...

Oka! (To podobnież odpowiednik OK rodem z Argentyny.)
Brykam powoli do łózia. No się zamierzam podjąć czynności, które to mnie mają do wyra z czystym - nie tylko sumieniem - doprowadzić...

7 minut do końca imieninowego dnia. :-) Trochę tego posta jednak pisałem - można obliczyć z godziny podanej w stopce... :-P

Brak komentarzy: