piątek, 22 sierpnia 2008

A jak?!

Na 9 wiadomości, które szczęśliwie wpadają do właściwego dla nich miejsca, 8 miało jeden i ten sam tytuł: "Solution for your sexual life".
Podobno jest coś takiego, że jak się coś powtarza odpowiednią liczbę razy to człowiek w końcu zaczyna w coś takiego wierzyć. Zastanawiające to jest...
Inna sprawa. Po wybraniu opcji Usuń cały spam otrzymuję komunikat - Hurra! Brak spamu!

Wczoraj jadąc autobusem zwróciłem uwagę na jeden szczegół. W tych autobusach naszych nowoczesnych to są teraz te tablice elektroniczne co to tam coś wyświetlają. No i tak patrzę i czekam aż się wyświetli godzina - to mnie akurat z całego reprtuaru jedynie interesowało. W trakcie oczekiwania, patrzę, a tam następny wyświetlacz, tym razem jakby z konstrukcji wyświetlacza wynikałoby, że przeznaczony generalnie do wyświetlania czasu. Migają cztery czerwone zera przedzielone dwukropkiem. Ok. Doczekałem sie. Jest godzina na tym większym wyświetlaczu. Kurwa! Sobie myślę... Po co dwa wyświetlacze obok siebie pokazujące tą samą informację? Dlaczego jeden z nich nie działa? To znaczy działa ale nie działa... No skoro już jest ten co to nie działa ale działa, to dlaczego on nie jest sprzężony z tym drugim? Podejrzewam, że gdyby działał działał, to by pokazywał inną godzinę niż ten co już działa działa...
Ja się nie denerwuję.
Wpierdalam Musli Traditional by Nestlé... Ino szczęka mi jakoś intensywanie chodzi, nie wiedzieć czemu...

Ok. Brykam brykać.
Trza się oprasować i wypierdalać z uśmiechem na twarzy! Przecież to jest osiedle młodych, pięknych i bogatych! Dlaczego tylko to wszystko takie poodgradzane od siebie??? No i te wrzeszczące bachory!
Tak w ogóle to wychodząc do pracy, wracając zresztą także, uśmiechnięte mam ryło jak głupi! Słucham idiotycznej muzyki radiowej, takiej co to nie zmusza do myślenia i w jakiś rytm, nie koniecznie wolny, wpędza.

Brak komentarzy: