poniedziałek, 12 maja 2008

Tia...

O ja kurwa pierdolę! Od dzisiaj na windykatorów będę mówił NEGOCJATOR TERENOWY!!!!!!!!!!!!

Inny kwiatek:
(...)AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Restauracja SUBWAY -Manufaktura (Łódź)
POSZUKUJEMY PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO:
1) ARTYSTY KANAPKOWEGO (...)
Ja wam kurwa dam artystę!

Ujęły mnie (i wyraziłem/wyrażę telefonicznie w dniu jutrzejszym żywotne zainteresowanie):
PRACOWNIK DO PAKOWANIA KOSMETYKÓW
Pracowników fizycznych - segregacja surowców i odpadów
Myjnia ręczna zatrudni tel: 022 653 99 53

*** ja się kurwa nawet na magazyniera nie nadaję! ***

Ankieter. Badanie rynku-udział 25-50l. Tel. 831-23-45
Parkingowy. Parking 4 zł/h, noce 6 zł/h, 608 430 573
KONSULTANT TELEFONICZNY

*** Kurwa ciekawe! Rejestruję się na portalu gowork.pl i wyobraźta sobie, że obowiązkowe jest podanie tel. komórkowego. Już nikt nie wymaga stacjonarki tylko komórę... Ja to opóźniony w rozwoju jednak jestem... ***

*** Nawet na ulotkarza mnie nie chcą... ***

Pomocnik drukarza

Mam dosyć tego pierdolenia!
W serwisach pracy tymczasowej są prawie same prace na czas nieokreślony.

W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem. Mocny Full poproszę i gitara!

Brak komentarzy: