piątek, 25 kwietnia 2008

hurry

Kurwa motyw z Kubusia Puchatka dostałem!!!!
Nie mogę! Siedzę w kafeji i tego słucham i kurwa nic teraz powiedzieć nie mogę.
W każdym razie dobrze jest. :-)

Przylajzłem tu bo dokonałem dzisiaj podwójnego odrycia. Po pierwsze: znalazłem płytę duetu Auguścik&Dudziak nakręconą 10 lat tem, którą miałem na samym dni mojej skarbnicy... Kurwa zajebista płyta! W chwili kiedy ją kupowałem musiałem być najnormalniej w świecie niedorośnięty do tego poziomu. Dobrze, że jej nie wypierdoliłem z hukiem. No i tak na mnie to podziałało, że poleciałem do Empiku conajmniej jakbym sraczki dostał. Po drugie: dało mi to ciutkę do myślenia i zdałem sobie sprawę co się ze mną stało w ciągu tych 10 lat. Nie żebym miał całokształt na myśli ale zdałem sobie sprawę ile czasu na pierdoły straciłem.
Patrzę się na youtube ale nie widzę żadnego z kawałków, które chciałbym tu podpiąć ale... jeszcze teksty... Znalazłem! Jakby co to to jest dzieło, nieżyjącego już wprawdzie, kompozytora Tadeusza Sygietyńskiego. To jednak trzeba usłyszeć bo ten duet odstawia to zajebiście. Szkoda, że piractwa nie urpawiam bo bym tu zapodał kawałek. Może jak będzie więcej czasu to link jaki się znajdzie...
No i na albumie znalazło się jeszcze kilka takich kompozycji. Kurwa zajebiście polecam! Tytuł albumu jakby co jest Tu i Hola.

Cyt... cyt...

Nocka szumiała nocka wołała
Ciepła nocka go z domu wygnała
Otwórz dziewczę drzwi
Matka ojciec śpi
Ojciec matka śpi
Otwórz dziewczę mi!

Cyt... cyt... skrzypią drzwi
Jasiu nie otworze ci
Cyt... cyt... ojciec śpi
Obudzi się będzie zły
Cyt... cyt... szczekną psy
Będą plotki w całej wsi
Jasiu nie zwlekaj
Ojciec idzie uciekaj!

A z rana z rana pięknie ubrana
Stoi w okienku jak malowana
Stoi w okienku jak w doniczce kwiat
Oczy pełne łez zamknął jej się świat

Cyt... cyt... oj! jak źle
Przyjdź Jasieńku weźże mnie!
Bez kochania bardzo źle
Cyt... cyt... nie bądź zły
Jasiu już otworze ci
Chociaż skrzypią drzwi
I szczekają we wsi psy

Hej ha! wezmę cię!
Ojcu matce skłonie się
Hej ha! dziewczyno!
Będziesz moją jedyną.

Hej ha! niewiele będzie we wsi wesele
Hej ha! wesele za trzy-cztery niedziele!
Hej ha! raz dwa trzy! będzie rejwach w całej wsi!
Hej ha! od ucha! weselisko ucha cha!

Lecę bo czas mi się kończy. Heja!

Brak komentarzy: